mar 10
26

Już teraz, po wprowadzonych zmianach, możesz sprawdzić status swojego zamówienia! Dzięki temu, nawet codziennie możesz potwierdzać, co się z nim dzieje. A My nie wymagamy zbyt wiele! Wystarczy, że wpiszesz uzyskany w trakcie zamówienia numer identyfikacyjny twojej paczki, a od razu dowiesz się na jakim etapie jest twoja przesyłka. I to wszystko bez zbędnego logowania, dzwonienia do Nas i wysyłania maili, a jedynie za pośrednictwem twojego komputera. Zobacz, jakie komunikaty możesz od Nas otrzymać:
W realizacji
twoja paczka oczekuje na weryfikację przez naszych pracowników. Jeśli ta przebiegnie pomyślnie, status twojego zamówienia określimy jako *zaakceptowane, a wtedy rozpoczniemy przygotowanie towaru do wysyłki, żeby dotarł do Ciebie jak najszybciej!
Zrealizowane/ Wysłane
twoje zamówienie jest już w drodze do Ciebie! Poinformujemy Cię o tym drogą mailową, wysyłając numer zamówienia i telefon do siedziby spedycji.
Rezygnacja
o rezygnacji z zamówienia, lub złożeniu omyłkowo dwóch zamówień, zostaniesz poinformowany tym właśnie komunikatem.
Fałszywe dane
pamiętaj o podaniu poprawnych danych, inaczej otrzymasz od Nas komunikat zwrotny, a twoje zamówienie zostanie wstrzymane.
Anulowane
anulowano twoje zamówienie. Powód podamy tuż pod komunikatem.